Како и зашто се књига Милоша Ковачевића нашла у едицији „Популарна лингвистика”
DOI:
https://doi.org/10.21618/fil2021475nAbstract
"-"
Riferimenti bibliografici
Primary sources
Babić, Violeta (2014), 365 jezičkih crtica, Beograd: Kretivni centar.
Klajn, Ivan (2009), Ispeci pa reci, Novi Sad: Prometej.
Kovačević, Miloš (2019), Kako i zašto (ne) pisati ovako, Novi Sad: Prometej.
Slijepčević, Svetlana, Slobodan Novokmet i Marina Nikolić (2016), Jezikofil, Beograd: Klett.
Šipka, Milan (2013), Zašto se kaže, Novi Sad: Prometej.
References
Dragićević, Rajna (2006), „Kultura izražavanja u nastavi srpskog jezika”, Inovacije u nastavi, XIX/1, Beograd, 29–35.
Đurović, Sanja (2019), „Kako i zašto (ne) pisati ovako”, Književnost i jezik, LXVI/3–4, Beograd, 399–403.
Katnić Bakaršić, Marina (2001), Stilistika, Sarajevo: Naučna i univerzitetska knjiga.
Milosavljević, Bojana (2016), „Hiperbola u govoru svakodnevne komunikacije (semantičko-pragmatički pristup)”, Naučni sastanak slavista u Vukove dane, 45/1, Beograd: MSC, 301–311.
Nikolić, Marina (2010), Teorija jezičke kulture u nauci o srpskom jeziku i slavistici, Beograd: Institut za srpski jezik SANU.
Prćić, Tvrtko (2004), „Nemarni funkcionalni stil: u potrazi za izgubljenim značenjem”,
Naučni sastanak slavista u Vukove dane, 32/1, Beograd: MSC, 297–305.
Prćić, Tvrtko (2007), „O pravopisu i opravopismenjavanju”, Zbornik Matice srpske za filologiju i lingvistiku, 50/1–2, Novi Sad, 691–695.
Radović Tešić, Milica (2014), „Popularisanje jezičke kulture”, Jezik danas, H/1–2, Novi Sad, 51–53.
Simić, Radoje i Jelena Jovanović (2002), Osnovi teorije funkcionalnih stilova, Beograd: NDSJ, Nikšić: Jasen.
Tošović, Branko (2002), Funkcionalni stilovi, Beograd: Beogradska knjiga.
Čutura, Ilijana, Jelena Maksimović i Marina Janjić (2009), „Test osnovne pismenosti u selekciji studenata – budućih učitelja”, u: M. Matti [ur.], Unapređenje obrazovanja učitelja i nastavnika: od selekcije do prakse, Tom 1, Jagodina: Pedagoški fakultet, 337–348.
##submission.downloads##
Pubblicato
Come citare
Fascicolo
Sezione
Licenza
Questo lavoro è fornito con la licenza Creative Commons Attribuzione - Non commerciale - Non opere derivate 4.0 Internazionale.